Facebook Youtube
(8 52) 168 226 Vilniuje
(8 37) 409 112 Kaune
(8 46) 347 568 Klaipėdoje
Paskambinkite man

Susipažinkite su „Kona“ by Hyundai pirmieji!

Naujasis „Hyundai KONA“ demonstruoja progresyvią išvaizdą ir naujausias technologijas. „Hyundai“ pirmąkart savo modeliuose pritaikė projektuojamą ekraną. Ryškiausias klasėje ekranas pateiks informaciją prieš pat vairuotojo akis. Tai labai svarbus „Hyundai Motor“ žingsnis link pirmaujančio Azijos automobilių gamintojo titulo Europoje iki 2021 metų.

„Hyundai Kona“: SUV su progresyviu charakteriu
„Hyundai Kona“: SUV su progresyviu charakteriu

Aptakių formų ir elegantiška išorė

Naujasis KONA priekis yra išraiškingas ir galingas, pasižymintis naujosios „Hyundai Motor“ automobilių grupės identitetu – pakopinėmis grotelėmis. Du nauji priekiniai žibintai padidina regimąjį poveikį kartu su LED dienos žibintais ant priekinių LED žibintų viršaus. Priekyje atskirti žibintai suteikia patikimą, pažangią išvaizdą, kurią sustiprina aptakios ir ryškios formos. Drąsiai atrodančias priekinę ir galinę dalis pabrėžia automobilio platumas ir erdvumas, agresyvus korpuso stilius. Dviejų spalvų KONA stogas ir pasirinkimas iš dešimties išskirtinių kėbulo spalvų suteikia individualių derinių beveik kiekvieno asmens stiliui.

Aptakių formų ir elegantiška išorė
Aptakių formų ir elegantiška išorė

Salonas pasižymi lygiais paviršiais priekiniame prietaisų skydelyje, kurie suteikia jam dailumo ir rafinuotumo, o tamsiai juodos detalės pabrėžia technologinį ir tvirtą charakterį. Tai papildo pastebimas erdvumas ir išraiškingumas. Skirtingų detalių spalvų pasirinkimas ir derančių spalvų sėdynių ir vairo siūlės atskleidžia rafinuotumą ir dėmesį detalėms, į kurias buvo atsižvelgta kuriant modernų saloną.

Elegantiškas salonas

Pirmą kartą „Hyundai“ automobilyje KONA naujasis prieš akis esantis ekranas rodo vairavimui svarbią informaciją tiesiai prieš vairuotojo akis. Klasėje pirmaujantis jo apšvietimas ir aštuonių colių įstrižainės ekranas užtikrina ne tik matomumą dienos metu be jokių pastangų, bet taip pat leidžia greičiau apdoroti informaciją nepatraukdamas dėmesio nuo kelio priešakyje.

Labai aukštas išmaniųjų įrenginių jungiamumo lygis taip pat padidina naujojo KONA patrauklumą. Pasirinktinėje aštuonių colių informacinėje ir pramogų sistemoje integruotos navigacijos, medijos ir jungiamumo funkcijos, palaikančios tiek „Apple CarPlay“, tiek „Android Auto“. Sistema pateikiama su septynių metų nemokama LIVE paslaugų prenumerata, kuri pateikia naujausią informaciją realiu laiku: informaciją apie orą, eismo sąlygas, greičio matavimo kameras ir internetines lankytinų vietų paieškas.

Priešakyje esantis ekranas ir jungiamumo pasirinkimas
Dar vienas pirmasis pasiekimas „Hyundai KONA“ yra garso ekranas: keleiviai gali perjungti savo išmaniųjų telefonų turinį sistemos septynių colių ekrane naudodami „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“. Ši funkcija leidžia jiems naudoti integruotas navigacijos funkcijas, atlikti skambučius, diktuoti pranešimus arba klausytis mėgstamos muzikos. Pradedantiems klientams sistema suteikia geriau pasiekiamą jungiamumą.

Pasirinktinis belaidis indukcinio įkrovimo padas („Qi“ standart.) mobiliesiems telefonams leidžia keleiviams patogiai įrauti savo išmaniuosius telefonus kelionės metu.


Priešakyje esantis ekranas ir jungiamumo pasirinkimas

Naujasis KONA pasižymi startiniu sumažinto dydžio varikliais su turbokompresoriumi, kad būtų pagerintas efektyvumas ir vairavimo dinamika. Jie suteikia puikų pasirinkimą kiekvienam gyvenimo būdui – tiek klientams, kurie nori važinėti kalnų keliais, tiek klientams, kurie važinėja miesto centre. Naujasis KONA yra tikras SUV suteikdamas klientui galimybę pasirinkti keturių ratų pavarą ir sklandžiai bei efektyviai veikiančią septynių greičių dvejopos sankabos transmisiją (7DCT).

Viduje sukurtas sumažintas 1.6 T-GDI keturių cilindrų turbo benzininis variklis (177 PS (130 kW) ir 265 Nm sukimo momentas) lengvai veikia tiek miesto, tiek kaimo aplinkoje: 100 km/val. pasiekiami tik per 7,9 sekundes. KONA įrengta „Hyundai Motor“ naujai sukurta kompaktiška keturių ratų pavara ir lengvai perjungiamas 7DCT.

Vairuotojai, norintys dar ekonomiškesnio mobilumo, gali rinktis sumažintą 1,0 litro T-GDI 3 cilindrų benzininį variklį su turbokompresoriumi (120 PS (88 kW) ir 172 Nm). Turbokompresorius su elektroniniu būdu valdomu turbokompresoriaus reguliavimo vožtuvo vykdytuvu gerina degalų efektyvumą sumažindamas siurbimo nuostolius bei gerindamas droselinės sklendės atsaką ir mažas apsukas. Įrenginyje yra šešių angų GDI purkštukas, kurio slėgis didesnis nei vidutinis – 200 bar; tokiu būdu užtikrinamas švarus degimas ir gerinamas degalų taupymas bei emisijos. Variklis gali būti pateikiamas su priekinių ratų pavara ir 6MT.

Per pristatymo metus KONA galios pavarų asortimentas pasipildys naujai sukurtu veiksmingu 1,6 litro keturių cilindrų dyzeliniu varikliu su turbokompresoriumi ir dviem išėjimo galiomis: Įprasta 115 PS (85 kW) (preliminari) versija su 6MT ir priekinių ratų pavara. Didelės galios dyzelinė versija užtikrina 136 PS (100 kW) (preliminarus) ir galingas 320 Nm kartu su 7DCT ir pasirinkus keturių ratų ir priekinių ratų pavarą.

Naujas U 1.6 dyzelinis variklis
Naujas U 1.6 dyzelinis variklis

„Hyundai Motor“ pristatė savo pirmąją 7 greičių dvejopą sankabos transmisiją 2015 m., sujungdama automatinės ir mechaninės transmisijų privalumus. 7DCT užtikrina geresnį degalų suvartojimą ir CO2 emisijas iki 20 % palyginus su tradicine šešių pavarų automatine transmisija, o greitėjimo veikimas padidėjo iki 10 %.

7DCT sudarytas iš dviejų sausų sankabų; kiekvienai jų pateiktas vykdytuvas. Variklio galia perduodama nepriklausomai krumpliaračiui, kad vairuotojas būtų visada pasiruošęs perjungti kitą pavarą nepertraukiant sukimosi momento. Norint užtikrinti optimizuotą reagavimą, taikomas elektrinis varikliu varomas vykdytuvas, o išoriniai amortizatoriai slopina triukšmą, vibraciją ir grubumo lygį važiavimo metu.

Be 7 greičių dvejopos sankabos transmisijos, visiškai nauja KONA pateikia du pavaros režimus: įprastą ir sportinį. Sporto režime pateikiamas kitoks perjungimo būdas – prieš perjungiant pavaros laikomos ilgiau.