Facebook Youtube
(8 52) 168 226 Vilniuje
(8 37) 409 112 Kaune
(8 46) 347 568 Klaipėdoje
Paskambinkite man

Garantija

„Hyundai“ 5 METŲ GARANTIJA

Klientų aptarnavimas pardavus automobilį ir avarinė „Hyundai“ pagalba

„Hyundai“ yra penktas pagal dydį automobilių gamintojas pasaulyje, pagaminantis per metus daugiau nei du milijonus automobilių. Įvairiausiose pasaulio šalyse esančiose „Hyundai“ gamyklose laikomasi griežtų kokybės reikalavimų, taikomų ne tik automobilių gamybai bet ir aplinkosaugai. Kurdama savo produkciją, „Hyundai“ išsikėlė uždavinį gaminti tokius automobilius, kurie būtų patogūs vairuotojui ir kartu darytų kuo mažesnę žalą gamtai. „Hyundai“ nori rūpintis savo automobilių savininkais ir vairuotojais.
Apie puikią „Hyundai“ automobilių kokybę kalba penkerių metų garantija be ridos ribojimų, kuri suteikiama privatiems Lietuvos pirkėjams. Garantija yra neatsiejama nuo automobilio ir lieka galioti, pasikeitus automobilio savininkui.

Po 2011-02-01 privačių asmenų įregistruotiems lengviesiems automobiliams „Hyundai“ taip pat siūlo nemokamą techninę apžiūrą, atliekamą kartą per metus tarp reguliarios techninės priežiūros (penkerius metus arba iki 100 000 km ridos).
Įvykus eismo įvykiui ar automobiliui sugedus kelyje, vairuotojui padės avarinė „Hyundai“ tarnyba.

Garantija

„Hyundai“ suteikia savo gaminamiems lengviesiems automobiliams, visureigiams ir crossover tipo automobiliams penkerių metų garantiją be ridos apribojimo su sąlyga, kad automobilio techninė priežiūra bus atliekama pagal gamintojo ir importuotojo numatytą techninės priežiūros grafiką „Hyundai“ importuotojo ar įgaliotuose techninio aptarnavimo centruose, garantiniam remontui naudojant tik originalias „Hyundai“ atsargines dalis.

Nuo 2017 metų gaminamiems „Hyundai“ automobiliams:
„Hyundai“ 5 metų neribotos ridos garantija suteikiama tik tiems „Hyundai“ automobiliams, kuriuos galutinis klientas įsigijo iš įgaliotojo „Hyundai“ atstovo.

Garantijos sąlygos (pdf)

„Hyundai“ pagalbos visą parą paslaugų sąrašas ir sąlygos

Operatorių paslaugos:
- Visą parą veikiantis skambučių centras.
- Konsultacijos ir patarimai įvykus gedimui ar draudiminiam įvykiui.
- Geriausios pagalbos, atsižvelgiant į incidento vietą ir pobūdį, organizavimas.

Šios paslaugos teikiamos visą parą 365 dienas per metus toliau išvardintose Europos šalyse:
Airija, Albanija, Andora, Austrija, Belgija, Bosnija ir Hercegovina, Bulgarija, Čekijos Respublika, Danija, Estijos Respublikos žemyninė dalis ir Saaremaa, Hiiumaa bei Muhu salų valstybiniai keliai, Gibraltaras, Graikija, Islandija, Ispanija, Italija, Jungtinė Karalystė, Juodkalnija, Kroatija, Kipras, Latvija, Lenkija, Lietuva, Liuksemburgas, Makedonija, Malta, Monakas, Nyderlandai, Norvegija, Portugalija, Prancūzija, Rumunija, Serbija, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Švedija, Šveicarija, Turkija (Europinė dalis), Vengrija, Vokietija.

Vilkimo paslaugos įvykus techniniam gedimui ar eismo įvykiui:
Nemokama automobilio vilkimo nuo gedimo ar draudiminio įvykio vietos iki artimiausio įgaliotojo serviso arba saugomos stovėjimo aikštelės paslauga suteikiama tuo atveju, jei neįmanoma suremontuoti automobilio įvykio vietoje, o dėl automobilio techninės būklės neįmanoma važiuoti iki artimiausio serviso. Automobilio vilkimas yra nemokamas, jeigu automobilis turi garantiją, o jo reguliari techninė priežiūra yra atliekama įgaliotame „Hyundai“ servise.

Nemokama pagalba vietoje suteikiama įvykus šiems nenumatytiems gedimams:
- Užvedimas nuo kito maitinimo šaltinio staiga išsikrovus akumuliatoriui*.
- Rato keitimas, jei netikėtai nuleido padangą.
- Durų atrakinimas (jei įmanoma).
- Degalų atvežimas netikėtai pasibaigus degalams.
- Keleivių pervežimas iš įvykio vietos į kitą vietą toje pačioje šalyje, jei automobilio gedimo negalima pašalinti vietoje.

*Gavęs tokią pagalbą, klientas privalo nedelsdamas ir per protingą laiką patikrinti automobilį įgaliotame servise.

Nemokama „Hyundai“ pagalba visą parą teikiama tik šioje garantijos ir techninės priežiūros knygelėje nurodytam automobiliui, kurio reguliari techninė priežiūra yra atliekama įgaliotame „Hyundai“ servise. Pagalbos kelyje teikėjas turi teisę patikrinti garantijos ir techninės priežiūros knygelę vietoje, kad įsitikintų jog automobilis turi garantiją, ir patikrintų jo techninės priežiūros ir remonto istoriją.

Pakartotina pagalba kelyje dėl to paties automobilio tokio paties gedimo yra mokama.

Techninė apžiūra

Techninė apžiūra atliekama savanoriškai tarp reguliarios techninės priežiūros. Kasmetinė techninė apžiūra tarp dviejų reguliarių techninių priežiūrų atliekama nemokamai (penkerius metus arba iki automobiliui nuvažiavus 100 000 km), jeigu ankstesnė reguliari techninė priežiūra buvo tinkamai atlikta „Hyundai“ techninės priežiūros centre. Techninės apžiūros metu patikrinami ir, jei reikia, papildomi automobilio sistemų skysčiai, patikrinamas oro slėgis padangose, patikrinami ir, jei reikia, pakeičiami žibintai ir valytuvai. Apžiūra atliekama nemokamai, už papildomus skysčius ir pakeistas detales reikia susimokėti pagal techninės priežiūros centro tarifus.

Jeigu skambinate avarinei pagalbai, praneškite šiuos automobilio techninės priežiūros knygelės arba registracijos liudijimo duomenis:

  • automobilio savininko pavardė ir adresas,
  • automobilio vairuotojo pavardė ir adresas,
  • automobilio registracijos numeris ir registravimo data,
  • techninės priežiūros centro, kuriame buvo atlikta paskutinė techninė priežiūra, duomenys,
  • nurodykite gedimą,
  • nurodykite automobilio buvimo vietą.

„Hyundai“ avarinės pagalbos paslaugos sąlygos (pdf)

autoabi_LT