Facebook Youtube
(8 52) 168 226 Vilniuje
(8 37) 409 112 Kaune
(8 46) 347 568 Klaipėdoje
Paskambinkite man
hibrid

Hyundai „IONIQ hybrid“

Elektrifikuoto vairavimo malonumas.
Registruokitės bandomajam važiavimui ir išbandykite pirmieji!

Susipažinkite ir atvykite išbandyti

Atsisiųskite Hyundai „IONIQ“ brošiūrą

PATOGUMAS

Viskas, ko Jums reikia

Informuotumas

Lengvas statymas

Lengvas statymas

Galiniai statymo jutikliai ir galinio vaizdo kamera yra standartinė „IONIQ Hybrid“ įranga.


Dviejų zonų automatinė klimato kontrolės sistema

Ypač patogi vairuotojo sėdynė

Ypač patogi vairuotojo sėdynė

Vairuotojo sėdynės juosmens atrama reguliuojama elektra. Modeliuose su Style įrangos lygiu vairuotojo sėdynė reguliuojama elektra ir turi du padėties išsaugojimo atmintyje mygtukus.


SAUGA

Hyundai SmartSense

Saugumas

7 saugos oro pagalvių sistema

7 saugos oro pagalvių sistema

Vairuotojo oro pagalvė, keleivio oro pagalvė, 2 šoninės oro pagalvės ir saugos oro užuolaidos apsaugo automobilio keleivius avarijos atveju. Tiesesnės kėbulo jungtys ir smūgio jėgos perdavimo patobulinimai.

Važiavimo juostos laikymosi sistema (LKAS)

Važiavimo juostos laikymosi sistema (LKAS)

Sukurta prie vairo užsnūstantiems vairuotojams įspėti. Jei automobilis nukrypsta nuo važiavimo juostos nerodydamas signalo, sistema reaguoja, įspėdama vairuotoją garsiniu signalu arba koreguodama vairo sukimą.

AAutominis avarinis stabdymas (AEB)

Autominis avarinis stabdymas (AEB)

Tai moderni važiavimo pagalbos sistema, kuri pagal radaro signalus ir priekinio vaizdo kamerą pastoviai seka ir analizuoja automobilio judėjimą. Nustačiusi susidūrimo su pėsčiuoju arba kitu automobiliu riziką, sistema automatiškai įjungia stabdžius.

Išmanioji pastovaus greičio palaikymo sistema (SCC)

Išmanioji pastovaus greičio palaikymo sistema (SCC)

Tai komforto funkcija priekyje važiuojančių automobilių stebėjimui naudojant priekinių radarų jutiklius. Sistema automatiškai palaiko nustatytą greitį ir, reguliuodama droselio atsidarymą bei įjungdama stabdžius, išlaiko saugų atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio.

Aklosios zonos aptikimo sistema (BSD)

Aklosios zonos aptikimo sistema (BSD)

Sistema informuoja vairuotoją apie aklojoje zonoje esančius automobilius, taip palengvindama persirikiavimą. Važiuojant užpakaline eiga iš stovėjimo vietos, įspėjimo apie skersinį eismą gale sistema įspėja vairuotoją apie artėjančius automobilius ir padeda išvengti galimo susidūrimo.

DINAMIKA

Hibridinės sistemos veikimas

„IONIQ Hybrid“ varikliai


„IONIQ Hybrid“ varikliai

Benzininis variklis, elektrinis variklis, ličio jonų polimerų akumuliatorius ir pavarų dėžė su dviguba sankaba sąveikauja ypač efektyviai

  • Bendra galia 104 kW (141 AG)
  • Bendras sukimo momentas 256 Nm
  • Hibridinio akumuliatoriaus galia 1,56 kWh

Benzininis variklis


Benzininis variklis

„IONIQ Hybrid“ 1,6 litrų GDI benzininis variklis sukuria 77 kW (105 AG) su vienu geriausiu degalų sąnaudų rodikliu tarp šios klasės automobilių.


Elektrinis variklis

Elektrinis variklis

Aukštas sukimo momentas ir galia yra svarbiausi 32 kW (43,5 AG) elektrinio variklio ypatumai. Tai užtikrina įspūdingą įsibėgėjimą tik užvedus ir didesnę galią važiuojant dideliu greičiu.


Pavarų dėžė su dviguba sankaba (DCT)


Pavarų dėžė su dviguba sankaba (DCT)

Sklandžiai veikianti IONIQ pavarų dėžė su dviguba sankaba ir greitai perjungiamos pavaros keičia važiavimo hibridiniu automobiliu potyrį. Tiesiogiai ir greitai reaguojanti itin efektyvi 6 laipsnių pavarų dėžė su dviguba sankaba leis patirti didelį vairavimo malonumą.

Ličio jonų polimerų akumuliatorius

Ličio jonų polimerų akumuliatorius

Puikias įkrovimo/iškrovimo savybes turintis 1,56 kWh akumuliatorius leidžia maksimaliai naudingai važiuoti su elektros varikliu ir regeneruoti energiją.


Energy Flow

1. Užvedimas / mažas greitis elektros variklis (EV režimas)
Elektros variklį maitina įkrautas aukštos įtampos akumuliatorius.
2. Įsibėgėjimas / važiavimas į kalną benzininis variklis + elektros variklis
Benzininis variklis ir elektros variklis dirbdami kartu sukuria didžiausią įsibėgėjimui reikalingą galią ir sumažina degalų sąnaudas.


3. Vidutinis / pastovus greitis benzininis variklis + elektros variklis
Važiuojant pastoviu greičiu automobilį varo benzininis variklis arba elektros variklis, priklausomai kurio iš jų darbas konkrečioje situacijoje yra efektyvesnis.
4. Lėtėjimas / važiavimas nuo kalno regeneracinis stabdymas
Elektros variklio sukuriama kinetinė energija įkrauna akumuliatorių.


Fuel Consumption
* Vidutinės degalų sąnaudos yra 3,4 l/100 km, išleidžiant 79 g/km CO2

Ramybė yra standartas

7ECO ir SPORT važiavimo režimai

ECO ir SPORT važiavimo režimai

Važiuojant ECO režimu taupomi degalai, o važiuojant SPORT režimu, pasikeitę pavarų perjungimo, įsibėgėjimo, vairo sukimo ir skaitmeninių prietaisų darbiniai parametrai suteikia didesnį važiavimo malonumą.

VPradėkite važiuoti su elektros varikliu

Pradėkite važiuoti su elektros varikliu

Elektros variklis pasiekia aukščiausią sukimo momentą iš karto užvedus automobilį. Tai sukuria įspūdingą pagreitį, ypač esant nedideliam greičiui. IONIQ įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/val. per 10,8 sekundžių.

Lengvas, todėl judrus

Lengvas, todėl judrus

Kėbulo konstrukcijoje protingai panaudotas itin stiprus plienas ir aliuminis, daugiasvirtė galinė pakaba ir žemas svorio centras užtikrina automobilio stabilumą ir gerą manevringumą.