Facebook Youtube
(8 52) 168 226 Vilniuje
(8 37) 409 112 Kaune
(8 46) 347 568 Klaipėdoje
Paskambinkite man
kona_mobile

Naujoji „Kona“

Išdrįskite išsiskirti!
Registruokitės bandomajam važiavimui ir išbandykite pirmieji.

Susipažinkite ir atvykite išbandyti

Atsisiųskite Hyundai „Kona“ brošiūrą

NAŠUMAS

Jūs sustiprinate ją

1.0 T-GDi benzininis variklis

1.0 T-GDi benzininis variklis

Ekonomiškesniam mobilumui galite rinktis mažesnį 1,0 litro T-GDI 3 cilindrų benzininį variklį su turbokompresoriumi, sukuriantį 120 AG (88 kW) ir 172 Nm. Mėgaukitės geresniu degalų vartojimo ekonomiškumu, padedant elektroniškai valdomai išmetimo sklendės pavarai, sumažinančiai siurblio nuostolius ir pagerinančiai droselio atsaką ir mažos galios sukimo momentą. GDI purkštukas, kurio 200 barų slėgis yra didesnis už vidutinį, užtikrina švarų degimą ir pagerina degalų vartojimo ekonomiškumą, bei mažesnę taršą. Variklis siūlomas su priekiniais varomaisiais ratais ir 6 greičių mechanine transmisija.

Maks. galia: 120 AG
Maks. sukimo momentas: 172 Nm


1.6 T-GDi benzininis variklis

1.6 T-GDi benzininis variklis

Didelio našumo „KONA“ 1,6 variklis su turbokompresoriumi nuo 0 iki 100 įsibėgėja per 7,9 sekundės. Mūsų pačių sukurtas sumažintas 1,6 T-GDI keturių cilindrų benzininis variklis su turbokompresoriumi, sukuriantis 177 AG (130 kW) ir 265 Nm sukimo momentą, suteikia galią ir pusiausvyrą, leidžiančią lengvai įveikti miesto gatves ir užmiesčio kelius. Jis sujungtas su „Hyundai Motor“ naujai sukurtais kompaktiškais keturiais varomaisiais ratais ir sklandžiai perjungiama 7DCT.

Maks. galia: 177 AG
Maks. sukimo momentas: 265 Nm

Jūsų sukibimas

6 greičių mechaninė transmisija

6 greičių mechaninė transmisija

„KONA“ 6 greičių mechaninė transmisija yra optimizuota geresniam degalų vartojimo ekonomiškumui. Ji sujungta su 1,0 litro T-GDI 3 cilindrų benzininiu varikliu su turbokompresoriumi ir priekiniais varomaisiais ratais.

7 laipsnių automatinė su dviguba sankaba (DCT)

7 laipsnių automatinė su dviguba sankaba (DCT)

„KONA“ DCT sujungia mechaninės transmisijos degalų vartojimo ekonomiškumą ir vairavimo malonumą su automatinės transmisijos patogumu. Galimi du vairavimo režimai: įprastas ir sportinis. Sportiniame režime pavarų perjungimo modelis skiriasi, pavaros prieš perjungimą užlaikomos ilgiau.

TECHNOLOGIJA

Jūsų technologija

Projekcinis ekranas

Projekcinis ekranas

Pasižymintis geriausiu klasėje šviesumu lengvam matomumui, mūsų naujas projekcinis ekranas padeda išlikti saugiems, matomumo srityje projektuodamas svarbią informaciją, pvz. greitį, navigacijos komandas ir įspėjimus. Galima su „Style“ modeliu.


„Ryšys
„Ryšys
Aukščiausios kokybės garso sistema

Aukščiausios kokybės garso sistema

„KRELL“ aukščiausios kokybės garso sistema sukuria puikios kokybės garsą, kad galėtumėte klausytis stilingai. Galima su „Comfort“ ir „Style“ modeliu.

Bevielis išmaniųjų telefonų įkrovimas

Bevielis išmaniųjų telefonų įkrovimas

Centriniame skydelyje esantis bevielis įkrovimo padėklas („Qi“ standarto) leidžia lengvai įkrauti suderinamą išmanųjį telefoną, suderinamą su „Qi“, nenaudojant nepatogių laidų. Galima su „Style“ modeliu.

Skaitmeninis informacijos skydas

Skaitmeninis informacijos skydas

Optimalioje vietoje esantis ir lengvai skaitomas 4,2 col. LCD ekranas rodo aktyvių saugumo funkcijų būseną, likusį atstumą ir degalų suvartojimą, navigacijos instrukcijas, lauko temperatūrą ir dar daugiau. Galima su „Style“ modeliu.

SAUGA

Hyundai SmartSense

Priekinio susidūrimo išvengimo pagalba su pėsčiųjų aptikimu

Priekinio susidūrimo išvengimo pagalba su pėsčiųjų aptikimu

Ši sistema naudoja priekinę kamerą ir radaro jutiklį, priekyje esančio eismo stebėjimui. Jai aptikus galimą susidūrimą su priekyje esančia transporto priemone arba pėsčiuoju, ji įspės vairuotojui ir, jei reikia, automatiškai sulėtins arba sustabdys transporto priemonę.

Važiavimo juostos laikymosi sistema

Važiavimo juostos laikymosi sistema

Standartinė eismo juostos laikymosi sistema naudoja priekinę kamerą kelio linijų stebėjimui. Netyčinio išvažiavimo iš eismo juostos atveju ji perspės vairuotoją ir gali naudoti priešingą vairo sukimo momentą, kad nukreiptų automobilį atgal į eismo juostą.

Aklosios zonos susidūrimo perspėjimas su persirikiavimo pagalba*

Aklosios zonos susidūrimo perspėjimas su persirikiavimo pagalba*

Naudodama apatiniame galiniame bamperyje esančius 2 radaro jutiklius, sistema vaizdu perspėja apie eismą aklojoje zonoje. Jei tokioje situacijoje įjungsite posūkio rodiklį, persirikiavimo pagalba įjungs garsinį perspėjimą.

* Papildoma įranga su pristatymo versijos modeliais.

Pilno LED apšvietimo technologija

Pilno LED apšvietimo technologija

Dieniniai žibintai yra „KONA“ standartinė įranga. Tolimųjų žibintų pagalba* naktį aptinka iš priekio atvažiuojančias transporto priemones ir toje pačioje eismo juostoje priekyje esančias transporto priemones ir perjungia tolimuosius žibintus į artimuosius, kai reikia. Statinis posūkio žibintas* apšviečia priekinę šoninę sritį posūkiuose, pagerinant matomumą naktį.

* Papildoma įranga.

Įspėjimas apie kliūtis gale

Įspėjimas apie kliūtis gale

Atbulai išvažiuojant iš siauros stovėjimo vietos, įspėjimas apie kliūtis gale* sumažina susidūrimo rizika. Naudodama 2 radarus gale, ji perspėja apie artėjančias kliūtis.

* Papildoma įranga su pristatymo versijos modeliais.

Vairuotojo įspėjimo funkcija

Vairuotojo įspėjimo funkcija

Ši standartinė funkcija perkelia saugumą ir patogumą į visiškai naują lygmenį, nuolat stebėdama ir analizuodama vairavimo ypatumus. Nustačius nuovargį arba išsiblaškymą, DAW atkreipia vairuotojo dėmesį garsiniu perspėjimu ir iššokančiu pranešimu, siūlančiu padaryti pertrauką.

EURO NCAP

EURO NCAP

Naujajam Hyundai „Kona“ nepriklausoma saugos tyrimų organizacija „Euro NCAP“ suteikė penkių žvaigždučių įvertinimą. Šis naujas modelis, gausus naujų ir labai inovatyvių saugos funkcijų, kurios padėjo jam užtikrintai įveikti visus griežtus „Euro NCAP“ bandymus ir gauti maksimalų penkių žvaigždučių vertinimą.


PATOGUMAS

Pritaikykite sau

Pritaikykite sau

Pasismaginkite